分類

2014年1月19日 星期日

海鷗


很少影生態,因為器材不太適合....
只是這些海鷗飛得很近。




盞爆框


 噢....中空寶

走蝦了.....


11 則留言:

  1. 回覆
    1. 謝謝 wan chan !
      抱歉 ! 因為我沒有用g+ , 所以不能在你的 blog 留言 。
      你收藏的漫畫很豐富啊 !

      刪除
  2. 好大隻蝦,打邊爐就好了! 入左D800未?順手入枝600mm :P

    回覆刪除
  3. 蝦蝦....^^
    D伯伯跟身已一年有多了...無錢又無力枱600mm><"
    不過,影呢d 我都係帶後生D嗰個90出去啱d ^^

    回覆刪除
  4. 我都轉左用Sony A7R, 全手動鏡操作。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 全手動鏡, 對我來講有難度, 對焦對到眼都矇 ><"
      我都等緊d 輕巧嘅Full Frame相機。

      刪除
  5. 今年没有去影候鳥,只拍些花和葉。

    回覆刪除
  6. Tom 大哥, 花展又來了 。

    回覆刪除