分類

2013年9月20日 星期五

學習生涯

  
因為舊Blog 的結束,帶我走回過去....
看到自己愛上攝影後的轉變很大 。

2011
閃光燈證書課程,開課第一堂因為在旅程中而缺了!
誰不知一返學亞Sir 就話要交上一堂的功課,和今堂的個人作品,所以忙得我團團轉...

上一堂的功課是要用道具Acrylic膠盆,亞 Sir 都肯借給我,但加上一句,妳點拎呀 ?
當我看到那白色膠盆後,很大很重,如果我屈曲身體的話,
可以藏入去,知道實在沒有能力將它帶回家。

唯有,四出搜尋家品店找代替品.....










11 則留言:

  1. 回覆
    1. 謝謝森里的鼓勵 !
      而家唔知重識唔識運用閃光燈啦....

      刪除
  2. 咁樣拍法我到係第一次見,可以講多少少點拍嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用咗兩支飛燈, 下面嗰支 : M mode ,iso 100 ,full power
      ,50mm, F 6.3
      上面嗰支 :M mode ,iso 100 , 1/2, 24mm, F5.6
      btw, 不同牌子的閃光燈會有不同,妳慢慢試吓...

      刪除
    2. 原來是這樣,謝謝指教﹗

      刪除
    3. 不用客氣 ^^ 有空妳都試吓啦,幾好玩架。

      刪除
  3. 回覆
    1. 見番你,好開心呀 ^^

      刪除
    2. 幾時開個blog 呀?
      等我可以繼續學習 ^^

      刪除
    3. 你咁講我會好沉重架~ 哈哈 構思中呢~ 大家交流下,等我睇晒你個blog,學識晒所有野就會開。 ^0^

      刪除
    4. 好,等你 ^^
      記得開咗要來通知我吖....

      刪除