分類

2013年9月10日 星期二

回顧


Y!Blog 結束,我利用乘餘的假期去整理舊Blog 的資料,這時候才發覺自己的轉變有多大!

寫Blog 已四年,說長不長,說短不短....

看著Blog 友的留言,真的有點依依不捨的感覺!

在想....如果用Y Blog 的 「輕鬆搬家」是否能將留言也可以一起搬呢?

我現在用Copy& Paste這愚蠢的方法,逐篇去搬...

電子白痴的我,因為恐怕到時搞唔掂!

這次搬家大行動,其實也有好處的,起碼可以讓我回顧過去,也看到自己在某方面的成長。

希望明天的我能打倒今天的我!






這是我利用自己的照片和軟件設計的作品
 



4 則留言:

  1. 好叻呀Jan, 依家可以用番慕慕留言啦,係點整㗎,同Google+有沒有關係?

    回覆刪除
  2. 慕慕, 就係因為用咗同Google+,Jan 一d 都唔叻呀,我是去(豆丁)度學架,佢有好多教學,妳有興趣都去睇吓啦.
    http://seeddauding.blogspot.hk/2013/09/blogspot-comments.html

    回覆刪除
  3. 嘩,Jan,你好快就搬了這麼多過來, 真令人振奮呀,你的靚相我久不久都想再重看呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. rainbow,遲D工作會好忙,趁而家空閒點搬定先,驚搬唔切呀!!!
      不過,晚晚搬到好早,凌晨2、3點呀....><"

      刪除