分類

2013年9月19日 星期四

IR720nm

IR 720nm

第一次接觸 IR,當然是感到新奇,但對它認識不多。
相機是朋友借我的,現階段還是打好攝影基礎的時候,
所以沒有去多想這玩意,又或許是我不喜歡後期製作。
紅外線也可以用來影人像的,只是後製會花很多時間,
所以,暫時未能吸引我。











2 則留言:

  1. 有個女攝影師 Ann Choi 好鐘意 IR 影人 有興趣可以上fb搵佢個page

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有睇佢架...^^
      早前佢請助手,我差D想去應徵,不過,算啦...一把年紀去轉工,有D太博啦...

      刪除