分類

2013年9月25日 星期三

燃燒


近日工作很忙,無暇去影相

這是之前拍下未  Post 的照片
 

 水天一色 





 


 

東面的半彩虹,利用這些不認識的影友做前景


 

 

23 則留言:

  1. 嘩! 很壯麗的日落彩霞,美!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 sam shum !
      當日天色真係幾靚 ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 我好懶,通常影完相回家,唔好的就唔要,OK的就按一個制 " 自動對比 " 再加水印和相框,搞掂 。
      如果要逐張相去搞,就本末倒置,失去攝影的樂趣!
      我喜歡在影入的時候下功夫,盡量保留原檔,覺得這樣才能令自己進步,才會有滿足感。
      顏色方面,就不同牌子的相機和不同model,拍出來都會不同...等於 N記和C記都會不同效果 ^^

      刪除
    2. 加咗 06 漸變灰 fiter ,反差大的時候,曝光時間又未足以搖黑咭,通常我都會加漸變灰 fiter 。
      其他 colour filter 我無。

      刪除
    3. 如果妳細心去看的話,妳會看到相片保留藍色,如果加上那些colour filter,會連藍色都改變....

      刪除
  3. 靚到無朋友 我like第一張 係咪有啲好似clarity好勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 NT enty ! ^^
      第一張 d 水好平靜,所以俾到你這樣的感覺 ^^

      刪除
    2. 我都要多啲出去影先得

      刪除
    3. 等天氣好些,多D 去影啦....
      見得多,你就唔會覺得我D相有什麼特別^^

      刪除
    4. 一定啦 要跟你學下野

      刪除
    5. 唔好咁客氣,我還在學習中哩,網路上大把高手,我是幼稚園生咋 ^^

      刪除
    6. 你是人像高手 ^^
      有機會跟你去做燈童

      刪除
    7. 過獎喇... 我請唔起你喎 一齊玩下研究下就幾時都得啦

      刪除
    8. 好,有機會一定要跟你去學習吓 ^^

      刪除
  4. 時時齊歡笑,不要眼淚掉....

    回覆刪除
  5. SKY MIRROR正啊,係唔係流浮山?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝森里的鼓勵 !
      正是流浮山 ^^

      刪除
  6. 睇落感覺係好熱,尤其係尾果幾張,火燒雲燒埋我地D旁觀者。如果可以,最好能引燃埋我心中,對攝影果團續漸冷卻的火。:'(

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有咁多機和鏡,咁點算呀 ???
      你唔Post 相,我點學習呀 ?

      刪除