分類

2013年9月13日 星期五

日落



2013.9.13

青山依舊在
 
 


屹立不搖的海豚

 白日依山盡



14 則留言:

  1. 回覆
    1. 謝謝 NT enty !
      汗顏呀,有無毛巾呀,借來抹吓d汗啦...
      今日天氣麻麻咋,上部份雲好厚。
      只要你影多d ,一定靚過我 ^^

      刪除
  2. 好靚呀!(''-^.^-'')

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 QuEEnie !
      高興係度見番妳 ^^

      刪除
  3. 醉人的日落照片。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 BC !
      又見面啦,以後又可以繼續交流啦 ^^

      刪除
  4. 真係好靚,金黃色嘅日落係靚,不過都比較常見,但第一張那種帶著藍綠色的又別有一種味道. . .
    係呀,妳係點樣變番可以唔用google+個account留言㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 同埋點樣可以設定回覆有background?字體係咪可以set大細?

      刪除
    3. 謝謝慕慕 !第一張影的時候,因為太陽重好高,所以色溫帶著藍和綠較多,才出現這色調,當然也與相機有機,其實不同牌子和不同的相機,所出來的色調都不同。
      嗰次妳話唔可以用"慕慕"留言,我就去"豆丁"度諗住請教他,剛巧見到他有一篇教學有關留言的設定。於是,照著做,就可以啦。不過,改變設定後,之前的留言就無晒...!
      圖文並茂留言的設定 :http://seeddauding.blogspot.hk/2013/09/blogspot-comments.html

      設定回覆有background,我都唔識!我見過有d高手得架...
      字體大小,我都set 唔到,剛去請教"豆丁",在等他回覆。^^

      刪除
    4. 謝謝你啊!我諗回應嘅字係改唔到嘅,因我換了另一個範本就大番啦。
      不過我今次又有大鑊嘢,唔知點解,我在首頁所有資料和小工具都唔見哂,但其他網頁就見到喎...
      Weo. .. Weo. .. Weo. ..
      好!我試吓去請教豆丁!

      刪除
    5. 有D範本有缺憾架,我之前嗰個都搞到我一頭煙,某D設定set 極都唔得,跟住試咗幾個,呢樣得又唔見咗另一樣,最後試用哩個先得><"

      刪除
    6. 亂打亂撞,終於都搞番掂,搞到一額汗. . .

      刪除
    7. 呢度D設定好鬼煩,一D都唔易搞!想要整番同YBlog咁好難...

      刪除