分類

2013年8月17日 星期六

何必惆悵近黃昏


2013
5時多來到,已經企滿人,幸好我早已預算到灘頭拍攝。
唔理三七廿一,爬落石灘,本來得我一個人落去的,
後來有兩位師兄都走埋落黎,
更入埋我鏡。
我唔會好似嗰d無品的所謂攝影人一樣,
破口大罵。
只會盡量去避,避無可避的時候就照影可也,
試想想,這是公眾地方,你可以影,人家都可以的。
但,攝影界有一個規則,就是盡可能避免入別人的鏡!


頭兩張,畫面很乾淨



跟住以下兩張,好清楚見到兩個人




於是,我走前一點避開入鏡的人...
這樣,就可以避免無謂的爭執,
大家都是攝影啫,互諒、互讓!

走前幾步,海闊天空...@@





沒有留言:

張貼留言